Friday, January 19, 2007

η φασιστόσουπα


Γνώτω η ακροδεξιά σου τι τρώει η φτωχολογιά σου.

Αλίμονο συμβαίνουν κι αυτά και βέβαια δεν είχαμε καμιά αμφιβολία.
Η ακροδεξιά οργάνωση SDF (Αλληλεγγύη των Γάλλων) αποφάσισε να διανέμει δωρεάν σούπα στους άστεγους του Παρισιού.
Υπήρξαν διαμαρτυρίες. Παρενέβη η Γαλλική δικαιοσύνη και σήμερα έχουμε μια απόφαση που απαγορεύει την συγκεκριμένη δραστηριότητα αυτού του κόμματος σαν ρατσιστική. Με μια πρώτη ανάγνωση ξαφνιάζεται κανείς. Πολύ περισσότερο όταν μάθει ότι της σούπας έπονται κι άλλα τρόφιμα, καφές και ρουχισμός.
Μπράβο, λες, ευαισθησίες αυτοί οι χριστιανοί.
Αλλά ας πάμε στο ζουμί της υπόθεσης. Έτσι κι αλλιώς το επίμαχο σημείο είναι η σούπα -μια φασιστόσουπα στην κυριολεξία- η οποία έχει πολύ ζουμί από ‘κείνα που μόνο «φασιστικά γουρούνια» μπορούν να εμπνευστούν.
Μιλάμε για μια φτηνή γουρουνόσουπα. Μάλιστα! Σούπα δηλαδή φτιαγμένη από κοψίδια γουρουνιών. Οι άστεγοι και πένητες του Παρισιού ανάμεσά τους και οι γνωστοί μας clochards, καλούνται να χορτάσουν την πείνα τους.
Η καλά οργανωμένη αυτή κίνηση της SDF έχει την υστεροβουλία του έμμεσου αποκλεισμού του μεγαλύτερου πλήθους των απόρων και αστέγων, μουσουλμάνων κυρίως αλλά και εβραίων που δεν τρώνε χοιρινό.
Η κίνηση εγγράφεται στον σκληρό μας σαν εξόχως ρατσιστική και απάνθρωπη δεδομένου ότι παίζει με την πείνα, την πίστη και τον πολιτισμό εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων και χαιρόμαστε που βρέθηκε δικαστική Αρχή στη Γαλλία να σταματήσει τον εμπαιγμό.

Αλλά είπαμε ήδη πολλά κι ο Harold Pinter στις «Φωνές», εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα, τα λέει καλύτερα και με λιγότερα λόγια:

...Πιστεύω ότι φταίει ο τρόπος που χρησιμοποιούμε τη γλώσσα για το ότι έχουμε πέσει σ'αυτή τη τρομερή παγίδα, όπου λέξεις όπως ελευθερία, δημοκρατία, και χριστιανικές αξίες χρησιμοποιούνται ακόμη για να δικαιολογήσουν βάρβαρες και αισχρές πολιτικές και πράξεις. Έχουμε σοβαρό και επιτακτικό καθήκον να υποβάλλουμε τέτοιους όρους σε έντονο κριτικό έλεγχο. Αν δεν το κάνουμε, τόσο η ηθική όσο και η πολιτική μας κρίση θα παραμείνουν θανάσιμα εξασθενημένες...

Ορίστε και το επίσημο συνταγολόγιο μαζί με οδηγίες οργάνωσης του όλου εγχειρήματος. Πιθανόν να φανεί χρήσιμο σαν μπούσουλας στην Εκκλησία της Ελλάδος. Η αρχή έγινε πριν λίγα χρόνια στη Θράκη για την μείωση της υπογεννητικότητας των εκεί Ορθοδόξων και δεν απέχουμε πολύ από το ν’ ακούσουμε δια στόματος του προκαθημένου: «Le seul mot d’ordre de notre action: les nôtres avant les autres».

Γουρουνόσουπα -soupe au cochon- (για 30 άτομα περίπου)

Προετοιμασία: 2 ώρες από 2 άτομα
Βράσιμο : 3 ώρες

Υλικά
2 κιλά καπνιστό λαρδί
1 αυτί γουρουνιού
2 πόδια γουρουνιού
2 ουρές γουρουνιού
1 κιλό κρεμμύδια
2 κιλά καρότα

2 κιλά πατάτες
1 κιλό πράσα
1 κιλό σέλινο
αλάτι χοντρό

Ακόμα
5 λίτρα κρασί Héraut
6 μπαγκέτες ψωμί
6 τυριά camembert
μανταρίνια
250 γρ καφέ και ζάχαρη

Τα υλικά αγοράζονται μια φορά και χρησιμοποιούνται επανειλημμένα εκτός από τα μπολ, τα κουτάλια, τις χαρτοπετσετες και τα κύπελα που πετιούνται.

Ξεφλουδίζουμε τα λαχανικά, τα πλένουμε και τα κόβουμε σε κομμάτια. Το κρεας επίσης, για να μη χρειάζεται να χρησιμοποιηθούν μαχαίρια

Βράζουμε όλα μαζί σε νερό προσθέτοντας αλάτι. Δε βάζουμε πολύ νερό. Το φαγητό στο τέλος δεν πρέπει να είναι πολύ νερουλό.

Υπολογίζουμε 3 ώρες βρασίματος. Ελέγχουμε ότι έβρασαν όλα καλά.

Ρίχνετε τη σούπα μέσα στο ειδικό σκεύος που την κρατάει ζεστή και κλείνει ερμητικά

Ένα άτομο δίνει από ένα μπολ σούπα και μια χαρτοπετσέτα
Ένα άλλο δίνει ένα κομμάτι ψωμί
Ένα τρίτο δίνει μια κούπα κρασί
Το τυρί και το επιδόρπιο μοιράζονται αργότερα

Ο καφές θα έχει προετοιμαστεί και μεταφερθεί μέσα σε θερμός. Ένα θερμός με ζάχαρη (8 κύβοι για 1 λίτρο) και ένα χωρίς.

Συνιστάται τα ρούχα να δοθούν στο τέλος. Φροντίστε να έχετε φυλλάδια (μπροσούρες) για τους περαστικούς.
Φροντίστε για ένα σάκκο απορριμμάτων. Σημαντικό ν΄αφήσετε το χώρο καθαρό.
...
Όχι ουρές αναμονής, ούτε σειρά προτεραιότητας. Η μόνη προϋπόθεση για να φάτε μαζί μας: να τρώτε χοιρινό.

Σε περίπτωση αμφιβολιών, ζητήστε την κάρτα μέλους της "Αλληλεγγύης των Γάλλων". Αν το άτομο δεν έχει την κάρτα, πάρτε τα στοιχεία του και εξηγήστε ότι θα γίνει αποδεκτό αν το συστήσουν 2 μέλη μας. Καταστήστε σαφές ότι δεν έχουμε αρκετά ούτε για τους δικούς μας.

Προσοχή! Τυρί, επιδόρπιο, καφές, ρούχα, λιχουδιές πάνε μαζί με τη γουρουνόσουπα.
Όχι σούπα, όχι επιδόρπιο....
Το μόνο μότο μας είναι: Ο ι δ ι κ ο ί μ α ς π ρ ι ν α π ό τ ο υ ς ά λ λ ο υ ς.

Βλέπε και: Ένα σχετικό φιλμάκι.

καθώς κι ένα σχόλιο: Εδώ

Labels:

18 Comments:

Blogger kukuzelis said...

Απίστευτο. Σατανικό. Από τη μια χαίρομαι για την απαγόρευση κι από την άλλη μου τη δίνει το Γαλλικό Κράτος (επίτηδες έβαλα το κράτος με κεφαλαία). Αυτοί οι ηλίθιοι δημόσιοι υπάλληλοι ανέδειξαν το sdf. Και η γαλλική κοινωνία φυσικά...Συνυποψήφιος του Σιράκ ο Λεπέν... Τι κατάντια...

January 19, 2007 11:20 PM  
Blogger dimitris-r said...

Μιας και σ' αρέσουν τα φιλμάκια, δες αυτό: http://www.youtube.com/watch?v=uhnSPOVtSI4
Ήθελα να το ανεβάσω αλλά δεν κατέχω τον τρόπο. Θα το βάλω link τουλάχιστον κια ν το κρίνεις σκόπιμο ανέβασέ το εσύ.

Γιατί ξαφνιάστηκες; Τους προτιμούσες ανθυποψήφιους μήπως; Μα οι συμμαχίες -ανίερες οι περισσότερες- είναι συνηθισμένο ιστορικά φαινόμενο. Ο στόχος η εξουσία και ο έλεγχος πάντα.

Κι επειδή ετοιμάζεται και η δικιά μας σούπα, να πω με την ευκαιρία ότι αυτό που συμβαίνει στα κανάλια, δεν είναι περαστικό σύμπτωμα, αλλά τσουνάμι τρομολαγνίας. Από το βαθύ ξημέρωμα ως το βαθύ σκοτάδι βομβαρδίζεται ο γνωστός τρομοκρατημένος Μήτσος του Λαζόπουλου μέσα από μια καταπληκτική σύμπνοια όλων (μα όλων;)
"Υπαλληλίσκοι φοβιτσιάρηδες" και αργυρώνητες δημοσιογραφικές φωνές μας την έχουν στημένη.

Σήμερα σκοτώθηκε στην Πόλη ένας Αρμένης δημοσιογράφος που μιλούσε πολύ. Τολμούσε την αλήθεια. Στο τελευταίο του σημείωμα έγραφε κάτι για τις συνεχείς επιθέσεις και απειλες που τον ανάγκαζαν να σκέπτεται σοβαρά να φύγει από τη χώρα του.

January 20, 2007 12:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

Αν είναι έτσι η ιστορία όπως περιγράφετε, θεωρώ απαράδεκτη και άδικη την απόφαση του γαλλικού δικαστηρίου. Μια δημοκρατία πρέπει να δείχνει ανοχή ακόμα και σε αυτούς που την υποσκάπτουν και τουλάχιστον να μην ποινικοποιεί κάθε τους δραστηριότητα. Αλήθεια αναρωτιέμαι ποιος είναι ο πιο υποκριτής/φασίστας στην ιστορία αυτή... Αντί η Γαλλική Δημοκρατία (sic) να προσπαθεί να δώσει λύσεις στα προβλήματα της κατώτερης τάξης, πολεμά μυωπικά τα φασιστοειδή παράγωγά που προσπαθούν να την υποκαταστήσουν.

Πόσο μαρέσει να παρακολουθώ τα παιχνίδια της εξουσίας...

January 21, 2007 9:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ο ανωνυμος εχει ενα καποιο δικιο.Οχι για αλλο λογο,αλλα για την ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ της γαλλικης εξουσιας.Που δε νομιζω οτι καιγεται για το φασισμο.Ψηφαλακια δεν θελει να χασει στις εκλογες.Εσυ,ομως,εισαι οαση πληροφορησης απ ο,τι βλεπω.Να σαι καλα.

January 21, 2007 11:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

...ένα κάποιο δίκιο, γιατί αυτή η "ανθρωπιστική κίνηση" του sdf που είναι μεθοδευμένα προκλητική - εφόσον αφορά τους άπορους που δεν είναι μουσουλμάνοι και εβραίοι και από αυτούς, τους δικούς τους πρώτα και μετά τους άλλους- δεν λέω ότι έπρεπε να ποινικοποιηθεί αλλά όχι και να περάσει έτσι.
Οι αποκλεισμοί δε χωρούν στη δημοκρατία (moto)- αλλα αναρωτιέμαι,πώς θα ήταν υποφερτό, ν' αντιδράσει κανείς σε μια τέτοια εξώφθαλμη κατάχρηση και εκμετάλλευση της ανάγκης αυτών των ανθρώπων;

January 21, 2007 11:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

Εμένα με στενοχωρεί κομματάκι που αυτό το "les notres avant les autres", έχει γίνει motto της καθημερινότητάς μας. Δεν το βλέπετε γύρω μας, παντού? Και όχι πάντα "εκ φασιστών εκπορευόμενον"....

January 22, 2007 2:34 AM  
Blogger dimitris-r said...

@anοnymous coward.
Έχεις και δεν έχεις δίκιο.
Παίρνεις σαν δεδομένο ότι η εξουσία και η δικαιοσύνη είναι διεφθαρμένες άρα λειτουργούν υποκριτικά. Δεν θα διαφωνήσω. Ειδικά για τη "Γαλλική Δημοκρατία" για την οποία έχουμε νωπές μνήμες από συμπεριφορές και προβλήματα.
Θα διαφωνήσω όμως στο ότι δεν θα πρέπει να παίρνονται αποφάσεις, ώστε να αναδεικνύεται η ανθρωπιστική πλευρά τέτοιων θεμάτων καταδικάζοντας την απανθρωπιά και την εκμετάλλευση.
Και μια λεπτομέρεια που πιθανόν να διαφεύγει: Το θέμα τρέχει κανα δυο χρόνια. Η εκμετάλλευση αυτού του γεγονότος υπήρξε μεγάλη και δεν παρέμεινε στα στενά Παριζιάνικα πλαίσια. Ασχολήθηκε ο Τύπος, τα Κανάλια, γαλλικά και διεθνή.
Ήδη υπό μιαν έννοια νικητές είναι οι φασίστες, αφού καταφέρνουν να διεισδύουν με τον λόγο και τις ενέργειες σε πλατειά στρώματα. Είναι το ανθρώπινο πρόσωπο του φασισμού... το πιο επικύνδυνο αφού φαίνεται να περνά, πιθανόν και σε μας, την λογική πως έστω και με τους δικούς τους όρους, επιτελούν κοινωνικό έργο.

@o kairos. Εδώ δεν διαφώνησα μαζί σου τόσα χρόνια... θα διαφωνήσω τώρα;

@ Λουϊζα. Απ' ότι έχω παρακολουθήσει και μέσα από την προπαγάνδα του SDF, η κίνηση ήταν περιστασιακή, καλά οργανωμένη και για το τηλε-θεαθήναι. Εξάλλου μέσα από το τζέρτζελο ο σκοπός έχει ήδη επιτευχθεί.
Δεν πήγαν να χορτάσουν την πείνα κανενός.
Ένα πολιτικό παιχνίδι ήταν, τα κανάλια τσίμπησαν, εκείνα έκαναν νούμερα και οι άλλοι έστρωσαν ίματζ. Τώρα όσο για τους άλλους τί να σου πω; Ούτε στον χειρότερο εχθρό μου δεν εύχομαι να βρεθεί στην ανάγκη της ζητιανιάς, της πείνας, της ανημπόριας.
Ανέστιοι είναι, όχι αναίσθητοι, θα έλεγα προχωρώντας λίγο παραπέρα τη φράση σου.

January 22, 2007 2:50 AM  
Blogger dimitris-r said...

@composition doll.
Έχεις απόλυτο δίκιο, δεν είναι μόνο η εκκλησία όπως υπενθύμησα, αλλά είναι μια γενικότερη κατάσταση. Στο στρατό, στις δουλειές, στη νομή της εξουσίας...
Το παιχνίδι όμως με την ανάγκη του άλλου, με την πείνα, με τη ζεστασιά, με την υγεία είναι χοντρό. Πιο χοντρό δεν γίνεται!

January 22, 2007 2:57 AM  
Anonymous Anonymous said...

-Χωρίς να έχω νομικό background, είμαι πολύ περίεργος να μάθω την αιτιολογία πίσω από την απόφαση
-Νομίζω ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα της κίνησης της φασιστόσουπας είναι ότι φέρνει σε αμηχανία τη Γαλλική Δημοκρατία (ξανά-sic). Θεωρώ την απαγόρευση πράξη καθαρά πολιτική, με ό,τι αυτό σημαίνει: με βρίσκει σύμφωνο πολιτικά, αλλά θεωρώ ότι οδηγεί στον αποκλεισμό της ακροδεξιάς.
-Μήπως αντίστοιχα πράγματα δεν συμβαίνουν και στο ελληνικό πολιτικό τοπίο; Δεν έχετε παρατηρήσει τις "υπερβολικές" ευαισθησίες πολιτικών φορέων (κόμματα,βουλευτές) -οι πιο πολλοί μάλιστα γνωρίζουν την επιβράβευση στις εκλογές- προς συγκεκριμένες ομάδες ανθρώπων; Η λύση δεν γνωρίζω ποια είναι. Πιστεύω όμως ότι ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζεται όπως θέλει, αρκεί να μη θίγει τις ελευθερίες των συνανθρώπων του. Και αυτό το δικαίωμα δεν το αφαιρώ από κανένα, πόσο μάλλον από τους φασίστες, τους οποίους φοβάμαι περισσότερο!

Για να χρησιμοποιήσω γαστρονομικούς όρους, νομίζω ότι η φασιστόσουπα έγινε κρατικο-φασιστική σαλάτα ;-)

January 22, 2007 3:49 AM  
Blogger dimitris-r said...

@anonymous coward.
Έχω αρκετά, χοντρά παραδείγματα ελευθερίας της έκφρασης του καθένα όπως θέλει, αφήνοντας ελέυθερη τη βούληση στον πεινασμένο(η) για φαϊ, στέγη, δουλειά (θέση στο Πανεπιστήμιο, στέμα στα καλιστεία, χειροτονία σε ενορία, εκλογή, άδεια ταξί, οικιακή βοηθός, άδεια παραμονής, γάμος)...ότι θέλεις τέλος πάντων, με ελεύθερη τη βούληση επαναλαμβάνω, να πάρει αρκεί να δώσει πάλι ελεύθερα ...κομμάτι αξιοπρέπειας.
Θεωρώ ότι το σκεπτικό της Γαλλικής Αρχής στο θέμα της αξιοπρέπειας πρέπει να στηρίχτηκε.
Αλλά και πάλι νομικός δεν είμαι.

January 22, 2007 10:07 AM  
Blogger alzap said...

Η "ΜΥΚΟΝΙΑΤΙΚΗ" στα καλύτερά της.
Μπράβο!

(Ξέρω,ξέρω ότι θυμάμαι χαίρομαι...)

Φιλιά

January 22, 2007 10:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

Πολύ ενδιαφέρουσα είδηση, και με περισσότερες από μία πιθανές αναγνώσεις ΙΜΗΟ. Και μόνο το γεγονός ότι κάποιος μπόρεσε να μάθει πως το φαγητό θα ήταν αποκλειστικά γουρουνόσουπα, έχει την σημασία του.

Να το πω αλλιώς: αν είχε γίνει απλά ένα λάθος, θα υπήρχε και εναλλακτικό πιάτο έτσι δεν είναι;

Την καλημέρα μου.

January 22, 2007 11:41 AM  
Blogger dimitris-r said...

@ alzap. Έχεις, ναι, μια εμμονή με το παρελθόν, όχι μόνο με τις εφημερίδες αλλά ακόμα και σε πολιτικές ορολογίες βλ. κ ε ν τ ρ ο αριστερά.
Τα πράγματα κάνουν τον κύκλο τους και κάποτε τελειώνουν.
Έτσι απλά |ο|

@ mpampakis. Λάθος; Εναλλακτικό πιάτο; Δεν εννοείς να μπω σε διαδικασία να συντάξω πιθανό εναλλακτικό μενού έτσι;
Πρόσεξε στο τέλος τί λέει:
"Τυρί, επιδόρπιο, καφές, ρούχα, λιχουδιές πάνε "μ α ζ ί" με τη γουρουνόσουπα. Όχι σούπα, όχι επιδόρπιο..."
Αντιλαμβάνεσαι λοιπόν πως η γουρουνόσουπα είναι π ρ ο α π α ι τ ο ύ μ ε ν ο. Δεν μοιράζεται μαζί, αλλά έπεται... αφού πρώτα βεβαιωθεί ότι τρως γουρούνι, άρα τί ταυτότητες και αναγραφή θρησκεύματος μου λες εμένα, άμα ο άλλος θέλει να σε γαμήσει για ένα πιάτο φαΐ (ή για όλα όσα ανέφερα παραπάνω στον anonymous coward κι ακόμα περισσότερα), σιγά μη και δεν βρει τον τρόπο να το κάνει.

January 22, 2007 1:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

Πολύ ενδιαφέρουσα είδηση απ’όλες τις απόψεις. Αλλά μόνο έκπληξη δεν μπορεί να προκαλέσει, γνωστή η φτώχεια, γνωστός και ο ρατσισμός, γνωστή και η αιτία που τα προκαλεί..
Δε θα τα έβαζα όμως ούτε με το γαλλικό κράτος που ακόμα δείχνει σημάδια κοινωνικής ευαισθησίας, ούτε με τη γαλλική κοινωνία που σε πολλές περιπτώσεις (βλ. μαθητικές κοινητοποιήσεις εσχάτως) είναι η φωνή της συνείδησής μας.
Και κάτι άλλο ..γλωσσικό, η περιγραφή των άπορων ή οικονομικά εξαθλιωμένων ως κατώτερης τάξης μου επιφέρει ελαφρά ανατριχίλα, όχι γιατί προτιμώ λέξεις που χαϊδεύουν τα αυτιά, αλλά γιατί η γλώσσα φανερώνει την αλήθεια της σκέψης μας..

January 23, 2007 11:25 AM  
Blogger M. said...

...κατά τ'άλλα η αγάπη πάντα στέγει και ου χαίρει επί τη αδικία, συγχαίρει δε τη αληθεία. Τι υποκρισία.

Πώς μπορεί αλήθεια ένας άνθρωπος να αρνείται σε έναν πεινασμένο ένα πιάτο φαί και να τον εξευτελίζει περνώντας τον από ανάκριση?

Ένα μικρό σχόλιο για τα όρια και τις λεπτές ισορροπίες της δημοκρατίας: Στο Βερολίνο δεν είναι πλέον δυνατό να επισκεφθέι κανείς το υπόγειο όπου αυτοκτόνησε ο Χίτλερ-δεν περιλαμβάνεται μάλιστα καμία πληροφορία σε επίσημους οδηγούς και χάρτες της πόλης. Η αιτιολογία ήταν ότι δεν ήταν δυνατό να μετατραπεί σε χώρο προσκυνήματος και να συγκεντρώνει περισσότερους επισκέπτες απ' ό,τι οι χώροι των δημοκρατικών θεσμών. Ομολογώ ότι ακούγοντάς το, η πρώτη μου σκέψη (παρά το θεωρητικό υπόβαθρο περί μη αποκλεισμών στη δημοκρατία) ήταν "καλά κάναν"!

January 25, 2007 4:15 PM  
Blogger kopoloso said...

Αυτοί οι Γάλλοι το ‘χουν στο αίμα τους, πάει και τελείωσε!
Ακόμη και τα φασιστοειδή τους είναι γκουρμέ.

Ενώ ο Γερμανός (πιο μονοδιάστατος), έδειξε τη σωστή (πιο ασκητική) συνταγή πριν από 70 κιόλας χρόνια:

"Το σίδερο ήταν πάντα αυτό, που έκανε ένα έθνος δυνατό. Το βούτυρο και το ξύγκι το πολύ πολύ να κάνουν έναν λαό χοντρό."
Hermann Goering.

January 26, 2007 8:04 AM  
Blogger dimitris-r said...

@ witch of daffodils. Αυτά τα "σημάδια κοινωνικής ευαισθησίας¨του Γαλλικού κράτους μάλλον δεν έφτασαν ως τους εκατοντάδες χιλιάδες άστεγους, ούτε ως τα εκατομμύρια (αν θυμάμαι καλά τα νούμερα), των εξαθλιωμένων από τη φτώχεια και την έλλειψη προοπτικής. Κομμάτι τους ξεσηκώθηκε τελευταία διεκδικώντας τα αυτονόητα (όπως το δικαίωμα στο όνειρο και στο αύριο).

Η γλωσσική, ναι, είναι η πρώτη απροκάλυπτη (έστω και εντός παρένθεσης)έκφραση της αλήθειας μας.
Γλώσσα λανθάνουσα που προτρέχει ενίοτε...

@m. Καλά εσύ αντί να μας φέρεις κανένα λουκάνικο και καμμιά μπύρα μας έφερες μαύρα μαντάτα απ' το Βερολίνο; Και τώρα που έκλεισε το μαγαζί-γωνία κι αφού πουλήθηκε "πετραδάκι πετραδάκι" το τείχος, τί πουλάνε οι Βερολινέζοι;

January 26, 2007 8:59 AM  
Blogger dimitris-r said...

Χα, ρε kopolozo, έπινα καφέ και δεν σε είδα, αν και βέβαια σε περίμενα στα μπαρμπούνια πριν μέρες, αλλά δεν τσίμπησες.
Τώρα μ' αυτό που λες εξηγείται και η πολιτική διάσταση της παιδιόθεν κλήσης μου προς το ξύγκι. Είναι δημοκρατικό ε; Και το βούτυρο!!!
Το λάδι;

January 26, 2007 9:05 AM  

Post a Comment

<< Home