Friday, January 12, 2007

Η χρονιά του ψαριού

Έλαβα χτες, αρκετά καθυστερημένα (λόγω μακράς απουσίας μου), κάρτα με ευχές για το Νέο Έτος από έναν καλό φίλο.
Ομοτράπεζος, συμπότης, συνταξιδιώτης, συνομήλικος, συνεργάτης και εικοσιπέντε χρόνια φίλος, ο Γιώργος Κυπρής, με το έργο του “Small pet”, περιγράφει ακριβώς αυτό που έχω στο μυαλό μου για το 2007.
Χρονιά αγάπης για το ψάρι.
Στο όνομα όλων των φαγκριών που έχουμε χαρεί μαζί και σε κείνα που θα ‘ρθουν, το δικό μου 2007 στο ψάρι είναι αφιερωμένο!

Labels:

11 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Οκ, καταλάβαμε.... Κι εμείς που δεν τρώμε ψάρι?? Ή, έστω, τρώμε ΜΟΝΟ καθαρισμένο? Θα μας το καθαρίζετε??

January 12, 2007 1:19 AM  
Blogger kopoloso said...

Καλοφάγωτα :-)

Πώς είχα μείνει όμως με την εντύπωση ότι και την περσινή χρονιά στο ψάρι την είχες αφιερώσει;

...και την προπέρσινη επίσης;

Μα τόσο νόστιμα είναι αυτά τα ιπτάμενα φαγκριά πια;

January 12, 2007 1:21 PM  
Blogger alzap said...

Ένα περίεργο πράγμα, στα όρια του ανεξήγητου...
Εσεις κι οι φίλοι σας οτι αγαπάτε το βάζετε στο κλουβί.
Πριν λίγο καιρό αγαπήσατε τη μπριζόλα, στο κλουβί. Τώρα αγαπάτε το ψάρι, στο κλουβί.

Με βλεπω συντόμως να γράφω ποστ με τίτλο: FREE, LOUISA

January 12, 2007 4:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

Α, πολύ ωραία!

Φάτε ψάρια μπρε, τώρα που προλαβαίνετε, πριν εξαφανιστούν :-P

January 12, 2007 4:58 PM  
Anonymous Anonymous said...

ΚΙ ΕΛΕΓΑ ΕΓΩ ΠΩΣ ΚΑΤΙ ΣΕ ΒΑΣΑΝΙΖΕ.
ΤΩΡΑ ΜΑΛΙΣΤΑ!
ΟΛΑ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΔΙΑΛΥΘΗΚΑΝ.
ΧΡΟΝΙΑ ΨΑΡΙΟΥ, ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ 2007.

ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΕΜΕΝΑ ΤΑ ΛΟΥΚΑΝΙΚΑΚΙΑ?

alzap, ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΘΥΜΩΝΕΙΣ!

January 12, 2007 6:13 PM  
Anonymous Anonymous said...

Είδα ψάρια στον ύπνο μου.

Λαχτάρα, μου είπαν, είναι...

January 13, 2007 12:30 AM  
Blogger dimitris-r said...

@cd: Ως τώρα στη ζωή μου καθαρίζω ψάρια σε όλους όσους αγαπώ. Κάποιους μάλιστα τους ταϊζω στο στόμα μπουκιά μπουκιά!
Επιμένετε;

@kopoloso: Μπα δεν το πιστεύω αυτό να το λέτε εσείς που υμνήσατε τόσο τον ιπτάμενο μπακαλιάρο!
Μια απλή προθέρμανση ήταν με μια παλαμίδα, μια χούφτα γάβρο κι έναν λυκουρίνο τα περσινά.

@alzap: Το FREE LOUIZA ξαναπέστο!

@κώστας: Άφες αυτοίς, να μένει το καλό για μας, μ΄πολικο και φτηνό.
Φαντάζεσαι που θα πάει η τιμή της σκορπίνας αν όλοι αυτοί αντιληφθούν τις χάρες της;

@symeon: Ότι πεις παπούλη. Την ευλογία σου!

January 15, 2007 1:14 AM  
Anonymous Anonymous said...

Κι εγώ που νόμιζα οτι όλη σου η ζωή ήταν αφιερωμένη (μαγειρικά) στο ψάρι!

Μάλλον δεν είχα καταλάβει καλά!

Καλη ψαριά λοιπόν και καλή χρονιά.
Εγώ θα σε παρακαλέσω να κάνεις κι ένα post για την υπεραλίευση. Η δική μας απόλαυση, έχει αδειάσει τη μεσόγειο. Αξίζει να μιλήσεις λίγο γι αυτό.

January 16, 2007 11:54 AM  
Blogger dimitris-r said...

Η υπεραλλίευση δεν αφορά μόνο τη Μεσόγειο καλή μου. Το ξέρεις εξάλλου. Βεβαίως και θα έλθουμε και στο θέμα.
Εσύ ειδικά δεν τρως γόνο. Άρα θα περιμένεις να μεγαλώσει μέσα μου η πληροφορία για να μη μείνουμε στα τετριμμένα που εξάλλου τα λένε και στις ταινίες με τα πιγκουινάκια που χορεύουν.
ΟΛΗ ΜΟΥ Η ΖΩΗ;
Μα τί λες καλή μου. Και το μεταπτυχιακό μου στα γουρούνια πού το πας; Για να μην αναφέρω την παιδιόθεν υπόκληση με σουγιά καλάθι-σακκούλα στις παραγκαιριές των αγριομανηταριών και των χόρτων...
Κι έχω κι άλλα που δεν ξέρεις ...καπνιστά και άλλες αμαρτίες!!!

January 16, 2007 1:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ok, σας επιτρέπω να με ταϊσετε!

January 16, 2007 2:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

Έχεις δίκιο! Τα καπνιστά τα είχα ξεχάσει. Εχτές το βράδυ που έτρωγα σπαράγγια σε θυμήθηκα επίσης! Παρ' όλα αυτά πάντα νόμιζα οτι η καρδιά σου είναι στα ψάρια.

January 18, 2007 9:25 AM  

Post a Comment

<< Home