Friday, August 17, 2007

Γαία πυρί μιχθήτω

Συγνώμη δηλαδή που παραφέρομαι, αλλά κύριε Πρόεδρε, εντάξει, πήγατε στην Ίο, σταυροκοπηθήκατε στη Μεγαλόχαρη της Τήνου και άμα τη επιστροφή σας στη Ραφήνα κρίνατε πως πρέπει να πάμε σε εκλογές προφανώς γιατί υπάρχουν σοβαροί εθνικοί λόγοι.
Έχω απορίες!
Εντάξει τα μπάνια του λαού, αλλά εκείνον τον Παπούλια, τί τον στείλατε στη Λευκάδα για μια μέρα;
Κι ενώ τ' αποφασίσατε το προαποφασισμένο -νιάου νιάου στα κεραμίδια βδομάδες τώρα-τίποτα δεν σας κώλωσε. Ούτε καν' μια τέτοια τραγική στιγμή, όπου ό,τι είχε απομείνει άκαυτο στην Αττική καίγεται κι όταν σπίτια λαμπαδιάζουν και συμπολίτες μας ξεσπιτώνωνται. Μωρέ μπράβο κοινωνική συνείδηση!
Μα ακόμα κι αν υπήρχε κάποιος λόγος για να πάμε σε εκλογές θα 'πρεπε να καεί στ' αποκαΐδια της Πεντέλης και θα ΄ταν προτιμότερο κι ίσως και πιο "κερδοφόρο" για την κυβέρνησή σας να τις αναβάλλετε έστω για μια βδομάδα, έτσι για τη στάχτη ...στα μάτια! Μέτρησαν όμως περσότερο οι στατιστικές και οι εκλογολόγοι.
Εύγε πάντως! Το πετύχατε να αιφνιδιάσετε. Εμένα τουλάχιστον, γιατί κανέναν άλλο δεν είδα αιφνιδιασμένο.
Νομίζω ήδη πως το "γαία πυρί μιχθήτω" δεν θα προβληματίζει πλέον όσο η αρωγή και η ευδοκίμηση τις νεότερες γενιές. Είχατε δίκιο να επιμένετε. Ο ρόλος των πολιτικών είναι (πρέπει να είναι) επιμορφωτικός.

Labels:

15 Comments:

Blogger zepos said...

Κι΄εμένα Δημήτρη. Με αιφνιδίασε!
Τόση σιγουριά πια;
Να προλάβει τα χειρότερα πάει..
Κι΄έλεγα να είμαι στην Αστροπαλιά από τις 12!!

August 17, 2007 9:38 AM  
Blogger witchofdaffodils said...

αν το ανέβαλε (λέει) θα φαινόταν σαν λαϊκισμός!!!!
όχι, όχι την Άρτα και τα Γιάννενα που έταξε σε ημετέρους 2&3/8 δεν ήταν λαϊκισμός, απλά η συνέχεια της..μεταρρύθμισης (?)
Ακόμα μια εβδομάδα αναβολής δίνει περιθώριο σε συζητήσεις για πορίσματα, ομόλογα κλπ.
Κάτι μου λέει όμως αγαπητέ πως μας αξίζει, εμείς τους ψηφίζουμε..

August 17, 2007 10:53 AM  
Blogger dimitris-r said...

@Axtapos.
Κύττα, αν ζούσε ο Θοδωρής δεν θα είχες πρόβλημα. Θα κρεμάγατε και μια σημαία κι όρτσ' αλα μπάντα για ψηφάκια.

@witch of daffodils.
Απελθέτω απ' εμού το ...έσχατον ποτήριο τούτο.
Εμείς όχι πάντως!

August 17, 2007 6:00 PM  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

"...Νομίζω ήδη πως το "γαία πυρί μιχθήτω" δεν θα προβληματίζει πλέον όσο η αρωγή και η ευδοκίμηση τις νεότερες γενιές. Είχατε δίκιο να επιμένετε. Ο ρόλος των πολιτικών είναι (πρέπει να είναι) επιμορφωτικός."

Από τις καλύτερες αναλύσεις που διάβασα, εάν και υποθέτω ότι η πρόθεση σας δεν ήταν αυτή....
Καλό σας βράδυ

August 17, 2007 8:07 PM  
Blogger dimitris-r said...

@nerina.
Ένα ...σιχτίρ, ήταν η πρόθεσίς μου!

August 17, 2007 10:45 PM  
Blogger kanataki said...

Δηλαδή φέτος την απάτησε την Ίο?
εμ βέβαια.Στην Τήνο όλο και καμία ευχή μπορεί να πραγματοποιηθεί...
τι να σου κάνει μόνο το ηλιοβασίλεμα!

August 19, 2007 7:15 PM  
Blogger fevis said...

Εγώ πάντως το τριήμερο των εκλογών θα είμαι πάλι εδώ... Και δεν έχω μεταφέρει ακόμα τα δικαιώματα μου στο νησί... (Αν το πιάσατε το υπονοούμενο..):-)

August 22, 2007 11:29 AM  
Blogger kiki said...

Είναι αστείοι οι άνθρωποι...

August 23, 2007 11:12 AM  
Blogger NinaC said...

Σας λατρεύω όταν μιλάτε πολιτικά!!!

August 23, 2007 11:15 AM  
Anonymous Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=we1_hploZQQ

August 23, 2007 12:56 PM  
Blogger The Torch said...

Κι εμένα με αιφνιδίασε. Όχι όμως η προκύρηξη, αλλά η ημερομηνία. Όταν το έμαθα (δύο ημέρες πριν την ανακοίνωση) κουφάθηκα.
Μου λέει ένας κύριος που το όνομά του δεν μπορώ να πω: "Λοιπόν πάμε για 16". "Για 17 -τον διορθώνω- στις 16 είναι Σάββατο". "Μα δεν μιλάω για Οκτώβριο -μου απαντά- για Σεπτέμβριο λέμε". Και εκεί έμεινα.

August 24, 2007 5:05 PM  
Blogger zepos said...

"ας ανακατευθεί το χώμα με τη φωτιά και ας καεί η χώρα"..
Μωρέ στόμα!
Ούτε μέντιουμ να'σουνε....

August 27, 2007 11:16 AM  
Blogger dimitris-r said...

@tsaperdona.
Κουτσοί στραβοί στον Άγιο Παντελεήμονα.

@fevis.
Και καλά που θα κάνεις!

@ονειρομαγειρέματα.
Μπα! Οι αστείοι είναι χρήσιμοι άνθρωποι. Τούτοι είναι αχθος αρούρις.

@composition doll.
Βρε άειντε μάζεψε τα μπογαλάκια σου και γύρνα στο κλεινόν άστυ μην καεί η γούνα σου στο νησί!

@ανονιμους
...

@Torch
Τελικά απ' ότι είδες το προτζεκτ είχε και ουρά.
Να περιμένουμε αντιπερισπασμό. Μόνο που πρέπει να 'ναι κάτι πολύ μεγάλο!

@αχταπος.
Έτσι είμαι εγώ. Τοποθετούμαι εγκαίρως και ευθέως.

August 27, 2007 11:18 PM  
Blogger betty said...

"Γαία πυρί μιχθήτω"...είσαι και προφητικός πανάθεμά σε...!

August 29, 2007 2:10 PM  
Blogger John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Πράγματι! Τι τόθελες αυτό το "γαία πυρί μειχθήτω" βρε Σαββατογεννημένε;

August 29, 2007 3:44 PM  

Post a Comment

<< Home