Sunday, July 22, 2007

Harvest ...καλοκαιρινό!

Αυτή είναι μια μα'ειργιά λουβιά.
Σημερινή συγκομιδή.

Θα ήθελα πολύ να υποδεχτώ με τούτα στο νησί έναν καλό φίλο, μα'ειρεμένα έτσι, που δεν θα τα 'χει ξαναφάει και που σίγουρα θα ευχαριστούσαν και τη μάνα του ακόμα.
Εξάλλου θα 'ναι -κατά δήλωσή του- απασχολημένος το Σαββατοκύριακο διδάσκοντας σε ταχύρυθμα σεμινάρια τα μυστικά της "πόρσε".
Το 'χω δουλέψει λίγο στο μυαλό μου το θέμα με τα λουβιά κι άμα γυρίσω (γιατί φεύγω ναι) σε καναδυό μέρες, τα λέμε.
Και μη ρωτάς που πάω.
Είναι τόσες γύρω μου οι Κυκλάδες, άντε να βρεις λογαριασμό.

9 Comments:

Blogger zepos said...

Καλοφάωτα .. μάτιααα'μ!

July 23, 2007 11:01 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ἄχ!
Ἐσὺ λουβιά, ταξίδια καὶ ὅλα τὰ καλὰ
καὶ ἐμᾶς μᾶς τρώει στὴν Ἀθήνα ἡ μαύρη Ἀρκούδα.

July 24, 2007 12:39 AM  
Anonymous Anonymous said...

Καὶ πρόσεξε μὴν ἀπαντήσεις πάλι ἀνάλογα, τώρα πιὰ μόνον ἕναν δρόμο μένει νὰ διαλέξεις!
Σπίτι – Λούτζα – ACS!

July 24, 2007 12:41 AM  
Blogger NinaC said...

Παρακαλώ να συμπεριληφθώ κι εγώ στο όργιο με τη Λούτζα και την ACS...

July 24, 2007 11:55 AM  
Anonymous Anonymous said...

Σιγῆ ἰχθύος!
Σᾶς ταιριάζει, δὲν λέω.

July 25, 2007 10:38 AM  
Blogger kiki said...

Λουβιά; What is λουβιά;

July 25, 2007 1:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

Μαράθηκαν πιὰ αὐτὰ τὰ λουβιά!
Καιρὸς νὰ τὰ μαγειρέψουμε!

Ἂν ἀναζητᾶς συνταγή, ζήτα μου μὴν ντρέπεσαι.

July 26, 2007 12:24 AM  
Blogger dimitris-r said...

Καλημέρα, επέστρεψα χτες.
Ωραία η Ωλίαρος.
Κρατάω ακόμα μέσα μου τη γεύση χταποδιού στα κάρβουνα και τη δροσιά που είχε το αλμυρίκι, πέμπτο από την ακρογιαλιά της Παναγιάς δεξιά!

@αχταπος. Εκείνα, πάνε! Και τα χτεσινά επίσης. Αύριο πάω για τα επόμενα. Ξέρεις κάθε δυο μέρες μια καλή μαεργειά για 4 άτομα, μια χαρά για να πρασινίσει τ' άντερό μας!

@symeon.
Παρακαλώ! Ουκ αν λάβοιτε παρα του μη έχοντος! Βολευτείτε από την άλλη βδομάδα με χάχλες Λέσβου κι αφήστε τις σάχλες περί ...συνταγών.

@composition vroutos!!!
Κι εσείς τεκνόν μου;
Φάτε το ταυ μη σας παρασύρει ο ακατανόμαστος κι άμποτε να λαβετε λούζα άμα συμβεί η μεγάλη των χοίρων σφαγή. Για την ώρα το είδατε ντε, σφάζουμε λουβιά.

@oneiromageiremata.
Λουβιά ...αμπελοφάσουλα και άλλες αμαρτίες.

July 26, 2007 9:45 AM  
Blogger kiki said...

Πες τα έτσι ρε παιδί μου να καταλάβουμε! Λέω κι εγώ...εγώ αμπελοφάσουλα βλέπω στη φωτό...

July 28, 2007 8:30 PM  

Post a Comment

<< Home