Tuesday, February 20, 2007

Take five

Να μιλήσουμε λοιπόν τη γλώσσα της αλήθειας εφόσον η πρόσκληση-πρόκληση μιας νοητής πυραμίδας εξομολογήσεων, εκ μέρους της Composition Doll, μας βρίσκει σε μέρα νηστείας. Εμείς, ξέρετε, όταν νηστεύουμε δεν λέμε ψέμματα.

1. Αλήθεια πρώτη.
Ένα μοναδικό ντοκουμέντο μόλις πέντε ημερών, που θα μπορούσε να είναι αφιερωμένο εξαιρετικά στον kopoloso, αν ήμουνα κακός, που δεν είμαι.


2. Στις 9 Αυγούστου γίνομαι 50 χρονών κι αυτό με κάνει να θέλω αυτό το καλοκαίρι να 'ρθει πιο γρήγορα.

Θυμάμαι, τη μέρα που έκλεινα τα 23 ήθελα θάνατο. Νόμιζα πως είχα πια γεράσει ...επικίνδυνα. Από τότε κύλησε πολύ νερό στ' αυλάκι, έζησα τα καλύτερα. Τα είδα και τα 'κανα όλα ή σχεδόν όλα (όσα πεθύμησα).

3. Είναι φορές που βάζω τα κλάματα πίσω από κλειστές πόρτες κι άλλες πάλι που ξεκαρδίζομαι στα γέλια:

... ...

4. "Τα γραμμένα δε λαθόνται ..." λέει μια παροιμία στη Μύκονο.
Scripta manent λοιπόν χώρις άλλα λόγια:


5. Το "ντάρε αβέρε" δίνει το ζειν, αλλά για το ευ ζειν δουλεύει πολλή φωτιά με την οποία μου αρέσει να παίζω.

Και τώρα, μετά την καλή αυτή ευκαιρία για περιαυτολογίες πετάω με τη σειρά μου το μπαλάκι στους:

Κυραλίνα

Μαρίνα

Άσπα

Κορμοράνος

Κι ένα φρέσκο ψαράκι μόλις προχτεσινό, που το ψάρεψα στον mpouligator, ευκαιρία να μάθουμε και τα δικά του:

Φάε λάδι


Labels:

28 Comments:

Blogger Λουΐζα Κορνάρου said...

Ευτυχώς που υπάρχει κι η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου, να βγάλουν κανένα ευρώ κι οι μικροβιολόγοι ;-D

February 20, 2007 7:53 AM  
Blogger Κατουρημένη ποδιά said...

από τις 9 Αυγούστου δηλαδή, θα αρχίσεις να γράφεις την ιστορία σου..

February 20, 2007 8:02 AM  
Blogger dimitris-r said...

@Louisa Kornarou
Αφήνετε υπονοούμενο για την ιατρό;
Μα μου 'χει πιει το γαίμα μου, ώσπου να την πείσω να μου την κατεβάσει στους 137 την ...LDL

@katourimeni_podia.
Μπα δεν με βλέπω. Προτιμώ τις ιστορίες των άλλων.
Να το κυττάξω ε; Μήπως πρόκειται για ...ηδονοβλεπτικού τύπου άρνηση;

February 20, 2007 9:02 AM  
Anonymous Anonymous said...

PSA δεν βλέπω και απορώ...

February 20, 2007 12:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

Πριν απ΄όλα να σου πω ότι σαν γιατρός βρίσκω τις εξετάσεις σου καλές...

εξομολόγηση...

Συνηθίζω να διαιρώ το προσδόκιμο επιβίωσης με τα χρόνια μου και να σκέφτομαι ..."πέρασε το 40...45...50% της ζωής μου"..
-Να προφτάσω!
-Να πάρω μέτρα!
-Να να να

Μετά πάλι, θυμάμαι την Κατερίνα Γώγου στην Παραγγελιά και ησυχάζω...
"Ας μην πάρουμε μέτρα για την υγεία μας και σήμερα βρε αδερφέ"

Ανάβω ένα στριφτό, ρουφάω λίγο καφέ και αποφασίζω να ρισκάρω το βράδυ πίνοντας περισσότερα από τα δύο επιτρεπτά ποτηράκια του αγαπημένου μου κόκκινου κρασιού.

February 20, 2007 12:44 PM  
Blogger dimitris-r said...

@Land lord.
Τι 'ν' αυτό Λόρδε μου;
Με γέλασε η γιατρέσσα;
Δεν μου το 'κανε;
Φτου!

@κορμορανοσ.
Γιατρέ μου μια συνταγή του μάγειρα θα δεχθείτε;
Αφήστε τις διαιρέσεις κι ασχοληθείτε λίγο με τον άγνωστο Χ που μας σερβίρει το μέλλον, στις απλούστερες των συναρπαστικών εξισώσεών του.
Το μέλλον (μιας και πιάσαμε τους ποιητές) λένε θα "'χει πολλή ξηρασία", αλλά δεν έχετε φόβο εσείς. Κάνετε τη σωστή κίνηση ..."το βράδυ πίνοντας περισσότερα από τα δύο επιτρεπτά ποτηράκια του αγαπημένου σας κόκκινου κρασιού".

February 20, 2007 1:30 PM  
Blogger Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα said...

Πάντα, τέτοιος, Δημήτρη! Ούτε μπέμπης να 'σουν!

ΥΓ και μιας και πιάσατε τις γιατρέσσες της νήσου, έχω μια κουμπαρούλα μου εκεί, οδοντίατρο, παντρεμένη με μυκονιάτη. Δήμητρα τη λένε, θα την ξέρεις. Οι καλοί είναι παντού λίγοι.

February 20, 2007 1:33 PM  
Blogger dimitris-r said...

@Σκύλε της Βάλια Κάλντα.
Η θεία στη Φολέγανδρο δεν ήταν παρά απλή συνωνυμία.
Η Δήμητρα όμως... πρότελευταία συμπεθέρα ...καθότι έχει και Νικόλα αλλά εμείς είμαστε σε φάση που αλλάζουμε τους άντρες σαν τα πουκάμισα. Τέτοιες Πριντσιπέσες!

February 20, 2007 1:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

LDL 137;;;

Μας δουλεύετε ψιλό γαζί μου φαίνεται...
Τι λουκάνικα είν' αυτά που έχετε στο νησί;
Ολικής;

February 20, 2007 2:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kαι τα γουρούνια τους ;
Με τι τα ταίζουν ;
Με αντίδωρα και λειτουργιές;

February 20, 2007 2:55 PM  
Blogger Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα said...

Να της δώσεις τα φιλιά μου κι αυτής και του Γιώργου και του Νικόλα, που μόνο στο μαιευτήριο τον είδα...

February 20, 2007 4:43 PM  
Blogger kyrallina said...

Eυχαριστώ για την πρόσκληση. Να γράψω πέντε πράγματα για μένα και μετά να καλέσω κάποιους να πουν κι αυτοί τα δικά τους; Έτσι δεν πάει; Για βοηθάτε λίγο μην κάνω αλλαντάλλων(στου Μπαμπινιώτη τη βρήκα τη λεξούλα! Πως σας φαίνεται;)

February 20, 2007 6:09 PM  
Blogger dimitris-r said...

@kopoloso.
Επειδή στο νησί παίζει μόνο ένα είδος και τελευταία (θρύμπη-ρίγανη) το θέμα της ποικιλίας είναι ζητούμενο -ξέρετε εσείς- όπου βρούμε λουκάνικο το περιμαζεύουμε στην ανάγκη δια της μεθόδου της απαλλοτρίωσης. Μάλιστα στον καταψύκτη μας εσχάτως ανοίξαμε νέα πτέρυγα Περίθαλψης Αγρίων Λουκάνικων.
Πολλά βλέπετε τα ορφανά, τα τραυματισμένα και τ' απολωλότα στο διάβα μας.

@landlord46 1/2
Μην πιάνετε στα πλήκτρα σας τα γουρούνια μας. Διάγουμε το Έτος του Χοίρου και ως γνωστόν κάνουμε τον Κινέζο!

@Σκύλος της Βάλια Κάλντα.
o.k. Κατάλαβα, θα τους γαβγίσω για να καταλάβουν κι αυτοί. Έτσι! Κουμπάρος γαβ!
Γαβ, γαβ...
Ε, είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα.

@Να σας πω Kyrallina,
άλλος δίνει την LDL του, άλλη τη μέση της, άλλη περιφέρεια, άλλος κομμάτι δάχτυλο, άλλοι λένε πόσο καλοί και χρήσιμοι είναι στην κοινωνία, άλλοι πόσο ευχάριστοι στην παρέα, πόσο δεν αγαπάνε το ψεμμα, πόσο τρυπάει το τηγάνι τους η κακία του κόσμου...
Γενικώς γράψε κάτι κι άσε μας εμάς να φανταστούμε αλλαντάλλων. Έτσι κι αλλιώς, κατά βάθος, εις βάρος σου γελάμε (με την καλή έννοια). Εγώ ήθελα απλά με την πιστοποιημένη LDL να μπω στο μάτι του kopoloso. Έτος του Χοίρου βλέπετε κι έχουμε μακρύ δρόμο μπροστά μας.

February 20, 2007 6:57 PM  
Blogger o kairos said...

Αυτο με το 23 και το 50 με χτυπησε εδω.Συντροφικα.

February 21, 2007 2:50 AM  
Blogger NinaC said...

"Είναι φορές που βάζω τα κλάματα πίσω από κλειστές πόρτες κι άλλες πάλι που ξεκαρδίζομαι στα γέλια"

Εμένα, πάλι, που είμαι κοριτσάκι και καθόλου ζηλιάρικο (όπως Κοπολόζο και Γαιοκτήμων), αυτό μου άρεσε πιότερο απ' όλα.

Και, ξέρετε, τα κλάματα και τα γέλια πίσω από κλειστές πόρτες είναι πάντα αληθινά κα πάντα έντονα.

Φιλώ σας.

February 21, 2007 3:03 AM  
Blogger John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Δεν παύω να αναρωτιέμαι τι στο καλό είχατε κατά νου στην ηλικία σας με Γενική αίματος ανά χείρας, ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου, βοήθειά σας... Τσκκκ, τσκκκ, τσκκκ...
Τέτοια περιμένουμε από σας - κι είστε κι 6 μήνες μεγαλύτερός μου!!!
Πάλι τσκκκ,τσκκκ,τσκκκ...

Καλή Σαρακοστή!..

February 21, 2007 6:53 AM  
Blogger dimitris-r said...

@καιρός.
Από την εφηβεία, έκανα παρέα με μεγαλύτερους. Θάταν τότε οι περισσότεροι σ' αυτήν περίπου την ηλικία. Ε, όταν έγινα κι εγώ τόσος αισθάνθηκα κάπως... Τέλειωνα και τη Σχολή, θα πήγαινα στο Ναυτικό, είχα ήδη 7χρονο δεσμό... Ε, δεν θέλει και πολύ ο άνθρωπος.
Αλλά πάει αυτό πέρασε.
Πλέον έχω βρει την άκρη. Every happy return of the day αδειάζω ένα χρόνο παρά θιν' αλός...

@composition doll.
Ήμουνα σίγουρος ότι κάτι θα βρίσκατε να σας αρέσει, κάτι ανθρώπινα αδύναμο, ύστερα από τόση συνάφεια και μελέτη εγκληματιών κάθε είδους.

@asteroid.
Αυτό που είχα κι έχω κατά νου στην ...ηλικία μου είναι να διαρρήξω τον υμένα του προσδόκιμου, που αναφέρει ο γιατρός παραπάνω.
Γι αυτό και κρατάω λογαριασμό!

February 21, 2007 9:14 AM  
Blogger anadelfos said...

Τελικά μπλογκ έχουν μόνο οι ...νέοι ..πενηντάρηδες αν κρίνουμε από δω μέσα έτσι;
3 γνωστοί από το σχολείο και 25άρηδες συναντιώται τυχαία και αρχίζουν τις ατελείωτες γκομενοιστορίες..
Μετά από 20 χρόνια συναντώνται τυχαία πάλι και όντες πλέον 45άρηδες αρχίζουν να λένε για τα γλέντια τους σε καλές ταβέρνες, για μαγικές συνταγές στο σπίτι και για καλά κρασιά..
Όταν πάλι ξαναβρίσκονται μετά από άλλα 15 χρόνια, οι συζητήσεις περιστρέφονται γύρω από καλούς γιατρούς, μαγικά φάρμακα, για πρώην φίλους που αποδήμησαν ..ήδη πρώϊμα κλπ!
Αν είναι έτσι, ξέρουμε που είμαστε και που πάμε εμείς το ...νέο αίμα!

February 21, 2007 9:22 AM  
Blogger dimitris-r said...

@Ανάδελφε.
Δεν γνωρίζω βέβαια την ηλικία σας (ούτε τις πηγές σας) σας διαβεβαιώ πάντως ότι τα δεδομένα γύρω μας δεν έχουν αλλάξει από τον καιρό του παππού μου.
Και στα ενενηνταπέντε του, πεθαίνοντας ο άντρας, για γκόμενες μιλάει... για πρώην και για επόμενες.

February 21, 2007 2:32 PM  
Blogger kiki said...

Το 101 στο ζαχαράκι κανείς δε βλέπω να το σχολιάζει. Δεν είναι πολύ βέβαια, αλλά είναι τσιμπημένο. Για προσέξτε το κύριέ μου. Τι είχαμε φάει την προηγούμενη;

February 21, 2007 3:54 PM  
Blogger dimitris-r said...

Απλά είμαι γλύκας, "γιατί να το κρύψομεν άλλωστε";

February 22, 2007 1:20 AM  
Blogger anadelfos said...

Για κατέβα στο γυαλό Δημήτρη και στήσε αυτί στα καφενεία και θα διαπιστώσεις την πικρή αλήθεια για το περιεχόμενο των συζητήσεων να είναι ανάλογο των παραπάνω "τεκμηριωμένων" σχολίων μου.....
Μάλλον δεν πας συχνά ε;

February 22, 2007 9:21 AM  
Blogger dimitris-r said...

@anadelfos.
Στο Γιαλό κατέβηκα, δεν είχε ψάρι της φελιάς, πήρα πίτες απ' του Ψύλλου. Η συζήτηση εξακολουθεί η ίδια, από τους ίδιους. Παλιά μιλούσαν για το Σουηδικό μοντέλο του σοσιαλισμού των κοριτσιών της Σκανδιναυικής, σήμερα μετέφεραν τα ενδιαφέροντά τους πιο Λεβάντε, στις χώρες του τέως Υπαρκτού Σοσιαλισμού και των κοριτσιών του.
Κατά τ' άλλα χτες έφυγε -πρώιμα όπως λες- ο Μπίλυς, σήμερα ο Μπάμπης (στη μπάρα απέναντί τους μεγαλώσαμε μ' ένα ποτήρι στο χέρι)και το μόνο στο οποίο μπορώ άφοβα να συμφωνήσω μαζί σου είναι ότι "ξέρουμε που είμαστε και που πάμε".
Δεν είμαστε όμως του ίδιου καφενείου έτσι; Στο δικό μου χρόνια τώρα μετράω απώλειες...

February 22, 2007 12:07 PM  
Blogger Marina said...

Δημήτρη ευχαριστώ για την πρόσκληση, ήδη έχω γράψει τα 5 μου στο What puzzles me http://artjigsaws1500.blogspot.com)

Υποννοείς ότι το μυστικό της τέλειας εξέτασης αίματος το οφείλεις στη συγγραφή? Γιατί αν ναί..να σπεύσω.

February 22, 2007 11:17 PM  
Blogger dimitris-r said...

Το what puzzles me δεν το είχα υπ όψιν μου. Τελικά είσαι η ίδια και στα δυο να υποθέσω. Πάω να μελετήσω και να πάρω μεζέ.
Το μυστικό της όχι και τόσο τέλειας εξέτασης το οφείλω στην απεξάρτηση από λογής χημικά πρόσθετα διαβίωσης.

February 23, 2007 12:36 AM  
Blogger anadelfos said...

Λυπάμαι ειλικρινά για τις απώλειες! Γνώριζα!!!

February 23, 2007 9:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

Σε είδα.... Εχτές στην εκπομπή του Ηλία και ζήλεψα... Ξανά... Λες να μου μείνει κουσούρι και να καταντήσω σαν το πράσινο ανθρωπάκι στην Αστερίξ?

February 23, 2007 9:44 AM  
Blogger dimitris-r said...

@anadelfos.
Έτσι είν' αυτά και ισχύουν για όλους μας ευτυχώς ή δυστυχώς ανάλογα πως το μετρήσεις.

@fevis.
Μιας και μετακομίζεις φύτεψε εκεί που πας ένα αμπέλι. Μπορείς! Ο ψηλός δεν πιστεύω να προτιμήσει ...καπνά! Τον έχω ικανό...

February 23, 2007 12:37 PM  

Post a Comment

<< Home